קוריאה זכתה היום לחשיפת הקיה קדנזה החדשה. הסדאן היוקרתית תיקרא K7 במדינת האם שלה והיא תחליף את האופירוס (אמאנטי בארה"ב).
העיצוב שלה בעל דמיון רב למכונית הקונספט KND-5, וזהו הדגם הראשון של החברה שיתבסס על פלטפורמה חדשה מסוג N עם הנעה קדמית.
www.worldcarfans.com
למרות שהקדנזה החדשה קצרה במעט בהשוואה לאמאנטי ב 4965 מ"מ, רוחק הסרנים הכולל (בסיס הגלגלים) הורחב ל -2845 מ"מ, מה שנותן ליושבים מרחב תאי גדול יותר במעט. גם עיצוב הפנים כולל כמה אביזרי נוחות ופאר נחמדים כולל מערכת תאורת אווירה, מערכת ממוחשבת המקבלת את פני הנהג ובקרת אקלים קדמית ואחורית.
www.worldcarfans.com
הקדנזה מונעת על ידי מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר המייצר 290 כוח סוס ומומנט סיבוב של 338 Nm.