דגם
דגם
דגם
דגם
רכב
למבורגיני
2013
2013
הונדה
דייהטסו
קניות
התחברות לאתר
פורום רכב
חדשות רכב
מחירון רכב
חלקי חילוף לרכב
לוח רכב
דף הבית
   טנדר איסוזו דימקס – מבחן רכב    מאת: fayzak
לאלו מבינינו שמכירים משאיות, השם איסוזו מוכר כיצרנית הגדולה ביותר בעולם של רכבי עבודה ומשאיות קלות - מותג מאד מוערך ברחבי העולם.

משמעותה המילולית של המילה היפנית "איסוזו" היא "חמישים פעמונים". למעשה, המותג נקרא על שם נהר האיסוזו הזורם ביפן בעיר איסה, מיה פרפקטור, יפן.

www.caradvice.com.au
מבחן רכב טנדר איסוזו דימקס
מבחן רכב טנדר איסוזו דימקס 2009

כמו רוב היצרניות יפניות, איסוזו התחילה בתחילת המאה ה-20. הרעיון של מה שהפך להיות איסוזו נולד לאוויר העולם ב- 1916. ב- 1934 החברה כינתה את הרכב המרכזי שלה איסוזו.

עם סיומה של שנת 2009, איסוז מתכננת להרחיב את ייצור הטנדר איסוזו בשוק האוסטרלי. לאחר שיצא משוק רכב הנוסעים ממזמן, איסוזו מתחמשת בטנדר דימקס. לפני שנתחיל, אין משמעות אמיתית לכך שהדימקס הייתה כאן כל הזמן, בדיוק כמו ההולדן רודיאו.

לאחר שתם תוקף ההסכם בין הולדן ואיסוזו, איסוזו החליטה לשמור על השם רודאו (למרות שהחליטה לא להשתמש בו), הולדן יצאה עם הקולדרו (שהוא בעיקרון אותו דבר כמו האיסוזו מינוס המנוע) ואיסוזו יצאה לשוק עם טנדר משלה.

www.caradvice.com.au
מבחן רכב טנדר איסוזו דימקס
מבחן רכב טנדר איסוזו דימקס

אז מה בעצם החידוש? כיצד הביצועים של האיסוזו בהשוואה לטנדרים אחרים בשוק? האם היא שווה את ההשקעה? נכון שהטנדר יותר זול ויש לו יותר ערך בשוק אבל מה גורם לו להתעלות על יצרניות יפניות מתחרות? הגעתי למטה של איסוזו לאחר המתנה ממושכת של 45 דקות בפקקים, ושם הגישו לי את המפתחות לטנדר דימקס ידני דגם LS, שמחירו 35 אלף דולר.

תגיות נוספות:
מבחן רכב טנדר איסוזו דימקס 2009   חדשות רכב   לוחות רכב   מנועים לרכב

בנובמבר 2009 איסוזו מכרה 478 טנדרים, מה שהפך את חודש נובמבר לחודש הרביעי ברציפות בו נשבר שיא המכירות באוסטרליה, וזהו סימן חיובי לעתיד החברה השייכת למיצובישי.

אם תקפוץ לתוך הרכב מדגם LS, אין שם דבר שיכול לגרום לך להתרגשות. איסוזו הלכה על הקונספט של סוס עבודה. מבחינת עיצוב הטנדר, הוא אינו מהמרשימים מבפנים ומבחוץ אבל זאת לא הנקודה. בדומה לקרוב המשפחה שלו ה- GM , הטנדר של איסוזו יתאים בנוחות לארבעה מבוגרים בגודל נורמאלי לנסיעות ארוכות.

הרכב שנבחן היה מצויד באופן מאוזן בחיישני חנייה אחוריים שעבדו כמו קסם (למרות שיכול להיות שהם לא יהיו זמינים להתאמה מסחרית). תמורת קצת יותר כסף אתה יכול לקבל מערכת טלפון בלותוס משולבת כך שלא תצטרך לדבר בטלפון באופן בלתי חוקי. מערכת הסאונד לא מהמשובחות, אבל מספקת איכות גבוהה יותר מזו שאתה זקוק לה ברכב שהוא סוס עבודה.

המתחרה העיקרי של הדימקס הוא הרכב המוביל של טויוטה - ההיילקס. איסוזו השוותה את הדימקס במחיר ובמפרט הטכני כדי להתחרות ראש בראש בטויוטה הגדולה. לפי איסוזו, המודלים של הדימקס הם עד 10,000 דולר פחות מהדגם המקביל של ההיילקס ועד 5,000 דולר בדגמים המקבילים של קולורדו.

מתחת למכסה המנוע יושב מנוע טורבו דיזל 3.0 ליטרים ארבעה צילינדרים המתפרש לכל האורך. המנוע מייצר 120 קילו וואט ב-3600 סל"ד ומומנט סיבוב של 360 נ"מ (ידני) בין 1800 סל"ד ל-2800 סל"ד. אלה שהולכים על אוטומטי עם ארבעה הילוכים יאבדו 27 נ"מ ממומנט הסיבוב שיתקבל בין 1600 ו3200 סל"ד. צריכת דלק היא 7.9 ל -9.0 ליטר/ 100 ק"מ (לפי מבחן רשמי).

מתחת לגוף, הטנדר מצויד בסרן אחורי - "סרן חי" וקפיצי עלים אחוריים. מרווח הגחון נע בין 19.5 מ"מ לדגם הבסיסי ועד 225 מ"מ לשאר הדגמים (הפרש הגובה נובע מהוספת מוטות פיתול) .

לדגמים של דימקס 4X4 יש יכולת גרירה של 3 טונות של טריילר נגרר אבל אפילו הדגם של ה 4X2 יכול להסתדר עם משקל מכובד של 2.5 טון.

במהלך השבוע בו נבחן הרכב , נהגתי בדימקס מבריסבן לוורויק, מרחק של 150 ק"מ בכל כיוון, ונהגתי בו במהירויות שונות בשטחים הכפריים של קוויינסלנד הרכב לא מתאמץ בכבישים ומשייט בשלווה ללא תלונות, הוא עובר את הנסיעה בקלות אם אתה בהילוך נכון.

מנוע הדיזל אינו רעשני אבל גם לא בדיוק שקט. יצרנים יפניים אחרים הצליחו לעשות עבודה טובה יותר עם מיגון רעש בתא הנוסעים.

יש מספיק מרווח במגש האחורי המספיק אפילו לארבעה גלגלים. הנסיעה מחוץ לכבישים בדגם 4X4 היא פשוטה וקלה וכאשר בחנו אותו ב- 2008 הוא התמודד בקלות עם מסלול הנסיעה והוכיח את הערך שלו.

באופן כללי, הדימקס לא זוכה לנתח שמגיע לו בשוק הטנדר המסחרי וטנדרים עם קבינה כפולה. יש שלוש רמות גימור בדגמי הדימקס: EX, SX ו- LS. כולם מגיעים עם מערכת ABS (מניעת נעילה בבלימה) , EBD (מערכת בקרה לחלוקת הבלימה) וכריות אוויר קדמיות כפולות (פרט לרכב החווה (EX. אמינות היא אינה בעיה ברכב הזה, אבל בשביל השקט הנפשי, כל הדגמים של הדימקס מגיעים עם שלוש שנים אחריות או אחריות ל-100,000 ק"מ ובנוסף סיוע בתחזוקה מהחברה במהלך התקופה.
מבחן רכב טנדר איסוזו דימקס תורגם מאתר:
www.caradvice.com.au

Test of composition was translated a troubleshooter www.caradvice.com.au

הוסף תגובה לחדשה בתחתית העמוד

טנדר איסוזו דימקס – מבחן רכב

הוסף תגובה לכתבה

שם המגיב
אימייל     
תגובה לכתבה

         characters left

כניסה לחדשות באתר
  • קרסו תשיק בישראל 3 דגמים חדשים של המותג רנו
  • מגאן ספורט RS החדשה
  • למבורגיני אוונתדור LP700-4
  • 2013 Mercedes-Benz SL-Class
  • בוגאטי ויירון גרסה חדשה
  • מאזדה 6 קופה
  • טויוטה GT86
  • רנו מגאן קופה פלורייד
  • הונדה סיויק Type-R חדשה
  • רנו פלואנס טורבו דיזל בגרסת ה- 1.5 ליטר
  • מאזדה מפסיקה לייצר את RX-8
  • תערוכת המכוניות ניו-יורק 2011
  • סוזוקי מתכננת סוויפט עם הנעת 4 גלגלים
  • הונדה במבצע מימון מיוחד להונדה CR-Z
  • גאז אזל המלאי
  • שיא מכירות חדש לסקודה
  • יונדאי סונטה עם שיא חדש במכירות
  • יונדאי וולוסטר קופה - בקרוב
  • טויוטה יאריס – דור שלוש
  • מי היא מכונית השנה 2010 שלכם?
  • יונדאי סונטה או קיה אופטימה?
  • מהיר ועצבני 5
  • הצבע הפופולארי למכונית בשנת 2010
  • הונדהCR-Z תשודרג
  • מבחן רכב - דייהטסו סיריון
  • תערוכת המכוניות בפריז
  • רכב דו-שימושי מערב הסעודית
  • פיאט אונו הדור החדש
  • יונדאי אלנטרה החדשה
  • אוטומוטור 2010 – תחרות התמונה היפה ביותר
  • טויוטה הבעיות ממשיכות
  • וולוו - מכונית מירוץ ראשונה
  • BMW ActiveE קונספט - אוטומוטור 2010
  • ניסן GT-R אוטומוטור 2010
  • peugeot 308cc - אוטומוטור 2010
  • שברולט אבאו RS - אוטומוטור 2010
  • יונדאי ix35 - אוטומוטור 2010
  • שברולט SPARK - אוטומוטור 2010
  • שברולט וולט - אוטומוטור 2010
  • i10ev יונדאי - אוטומוטור 2010
  • i-miev תערוכת המכוניות אוטומוטור 2010
  • פורד אקספלורר - אוטומוטור 2010
  • מאזדה קזאמי - אוטומוטור 2010
  • peugeot - RCZ אוטומוטור 2010
  • c-metisse אוטומוטור 2010
  • ניסן juke 2010 - אוטומוטור גני התערוכה
  • ניסן 370z אוטומוטור 2010
  • x-bow אוטומוטור 2010
  • אוטומוטור 2010 אכזבה?
  • 265 כוחות סוס ליאון קופרה R
  • הזמנות הונדה CR-Z גבוהות פי 10 מהתכנון של הונדה
  • 20 תלמידים עובדים על המכונית ומכינים אותה למירוץ
  • מנוע הרכב ובעיותיו -א. אמריקן אינטרנשיונל מנועים
  • טויוטה FT-86 תמונות ופרטים נוספים
  • סוזוקי סוויפט ספורט גרסה מוגבלת
  • טנדר פיק אפ חדש מבית פיגו
  • המכוניות החסכוניות ביותר
  • טויוטה אואריס 2010 HSD מוצגת בזנבה
  • יונדאי מציגה את I-FLOW מחליפת סונטה
  • קיה וונגה חשמלית תערוכת המכוניות זנבה
  • איך אומרים כל הכבוד בקוריאנית?
  • רנו מציגה את WIND מכונית רודסטר קטנה
  • סיטרואן מציגה מכונית ספורט חדשה בזנבה
  • תערוכת המכוניות זנבה 2010
  • ניסן פטפיינדר וניסן נבארה 2011 הוצגו באירופה
  • מיצובישי אאוטלנדר - מבחן רכב
  • ניסן LEAF - לא כל כך יפה
  • האם סאאב תינצל?
  • קיה ספורטאז - מבחן רכב
  • פולקסווגן גולף - מבחן רכב
  • הונדה סיויק - מבחן רכב
  • 1.1.2010 סיכום שנה בפייזק
  • טנדר איסוזו דימקס – מבחן רכב
  • הצביעו למכונית השנה 2009 בפייזק
  • GT-R נגד פורשה 911 נגד אאודי R8
  • מבחן רכב - סקודה רומסטר 2009
  • מבחן רכב - פורד פיאסטה 2009
  • 2010 מיצובישי RVR
  • אמורק 2010 של פולקסווגן נחשפת
  • פולקסווגן פולו זכתה בתחרות מכונית השנה 2010
  • בי. מ.וו הולכת על ירוק לוס אנגלס 2009
  • קיה קדנזה החדשה נחשפת
  • תחרויות מוטוספורט פינלנד
  • האם אאודי R10 ,תראה כך?
  • רנו תייצר מכונית חשמלית מלאה בתורכיה
  • רנו קליאו הגרסה החדשה
  • פורד קוגה תיוצר בארצות הברית בעקבות ירידת הדולר
  • טויוטה חשפה את FT-EV II בטוקיו
  • לוטוס חשפה את המהדורה המוגבלת של Exige Scura
  • סוזוקי סוויפט חשמלית בתערוכת המכוניות בטוקיו
  • ניסן רוקס בתערוכת המכוניות בטוקיו
  • i-MiEV Cargo מוצג בתערוכת המכוניות בטוקיו
  • הונדה CR-Z שיווק 2010
  • Convertible של אינפיניטי הגיעו לישראל
  • פרטים אודות סיאט ליאון CUPRA
  • הצגה ראשונה של דייהטסו e:S בתערוכת המכוניות בטוקיו
  • מכונית באטמן נבנתה על ידי סטודנט
  • סוני מפרסמת את רשימת המכוניות בגראן טוריסמו 2010
  • סוזוקי אלטו החדשה תוצג בתערוכת המכוניות בטוקיו
  • היברידית חדשה לטויוטה - Toyota Sai
  • אם גם לכם יש אירוע שיכול לעניין את הגולשים אתם מוזמנים לספר לנו עליו